mandag 26. oktober 2009

Wooooho ^^

LoL x] no sitte eg på klasserommet sammen med Einar, Raggasopp og Ivo og høyre på den eine fantastiske gitarriffet etter det andre :D Kan ein ha det betre??? ^^
-tvila.... XD
va ei stund at kristineogkristine irriterte oss med lady gagga eller ka det va, men det gjekk heldigvis over ^^

I går var eg på korps igjen.....vi hadde basar :p va kanskje litt lite folk, men vi fekk inn ein god del pengar, nemleg 43 000 kroner :O :D :D
familien min vann ein del som vanleg -.-'' men til ei forandring så vann eg og :D eg vann ein liten bamse på åresalg, den ligna litt på ein vaskebjørn xD men eg gav den vekk til ei lita jente ^^ det såg litt ut som ho hadde lyst på den, og eg hadde ikkje så lyst på den C: eg hadde meir lyst på kyrabamsen som pappa vann :(
etter basaren kom besteforeldra mine opp til oss og åt litt mat :] vi snakka om litt forskjellig, blant anna slekt. no e eg plutselig seksmening med meg sjølv x'] og fire- og fem-mening med folka som eg dela busskur med x] men det e på mamma si side og pappa si side, ikkje samme side av slekta x]
etter det las eg litt i "Kakkerlakkene" av Jo Nesbø (ein meget god bok!!), såg Varg Veum på tv2, og tilslutt såg eg siste del av "Day a nother day", James Bond. Den e bra :p
til slutt gjekk eg å la meg x]

du har gjort på hittil i dag då?? tell me ;)

vell.....
Snx later ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar