lørdag 24. oktober 2009

trøøøøtt :S

omg, no e eg jammen trøtt -.-'' men får ikkje sove >_< what to do?? vell....skrive blogg xD
dei to siste dagane har vore kjekke!! :D torsdag hadde vi id (internasjonal dag) der heile skulen var samla og hadde aktivitetar i lag :D først var vi i kultursalen og såg ein film angåande opperasjon dagsverk, den va skikkelig trist :( so var det ei som heitte Anne Pia som har søtte i rullestol i 20 som hadde ei lita tale om korleis det var å sitte i rullestol. Ho havna i rullestol då ho var ca 10 år gammal pga ein LEGEFEIL!! :O livet e grusomt urettferdig sometimes!! :'(
so hadde noken frå andre og tredje musikk eit lite innslag. dei framførte "smoke on the water" med bind for auga x] trudde eg skulle le meg ihel Cx
etter det var det spørsmålsrunde der vi skulle svare ved å gå til skiltet som stod "JA" "NEI" "VEIT IKKJE" og "KANSKJE". eit av spørsmåla var: har siv jensen fine puppa? då var det ein som blei spurd som hadde stilt seg på "KANSKJE" og han svarte "vell...puppa e no puppa!" x'D GENIALT SVAR!!!!! x'D
så hadde vi lang pause :D einar tvang meg med opp på klasserommet for å ete, og vi kobla ipoden min til høgtalarane på klasserommet ^^ virka som at dei fleste som var der ikkje hadde noke imot musikken min :D ^^ anders sa at eg eige i ipcurve (eg eige ivertfall til å tape xD) og eg tok plassen til ivo fordi han åt opp sjokoladen min dagen før, og han sa meg ikkje i mot :]

Etter mat gjekk alle firdaelevane til dei aktivitetane dei skulle på, åsså var vi der resten av dagen ^^ me and Ragnhild havna på teatergrei der vi skulle dramatisere ei lita fortelling (som vi skulle lage sjølv) om korleis det var å vere funksjonshemma. gruppa eg var på hadde ei genial historie: djevelen var lei seg fordi han ikkje fekk til å spele piano eller å koste med ein kost fordi han hadde ei skjeletthand som ikkje funka til noko. derfor straffa han alle som klarte noko han ikkje klarte. ein ballerinamann blei døv slik at han ikkje kunne danse i takt med musikken, ein gatefeiar mista eine foten slik at ho ikkje kunne gå rundt å feie, ein historiefortellar vart stum slik at ho ikkje kunne fortelle, ein vaskemann vart blind slik at han ikkje kunne vaske og ein tvilling kunne ikkje lære den andre tvillingen å spele gitar pga at dei vart siamesiske tvillingar (meg og Raggasopp xD). men vi løyste alle problema ved at den eine delen av dei siamesiske tvillingane tok grep mens den andre slo laus på strengane, den døve ballerinaen trilla den blinke vaskemanne rundt slik at han fekk vaske, og den stumme fortalde på tegnspråk medan gatefeiaren brukte kosten som stokk og fortalde kva den stumme sa ^^
eg syns vi var flinke eg ^^

etter skulen gjekk eg, Raggasopp og Ingrid Marie ned på sandane og shoppa litt før vi for heimatt til kvar vår plass ^^


fredagen gjekk med til å vaske å rydde i huset heime for å tjene pengar til funksjonshemma barn og unge i Afrika.
etter det var eg på IDRETTSKLUBBEN!!!! :D det var dritkjekt som alltid :D ^^
nina var der, niclas var der, einar var der, synne var der, eirin var der, andrea var der, jim var der, osvosv
einar kjøyrte andrea heim xD

men NO MÅ eg legge meg -.- brukte ganske lang tid på dette innlegget xD
vell....
snx later ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar