mandag 19. oktober 2009

Me llamo Ingvild y hablo un poco español -.-

Jaja....så var ei ny veke igang....litt deilig å komme tilbake på skulen, but still; eg vil ha meir fri -.-
I dag so begynnte ikkje dagen så bra x'] måtte sitte på med pappan min ned til busskuret for å ikkje bli forsein xp men eg rakk den (Y) so kom meg på skulen og hadde matte :p Henrik kom for seint IGJEN men ellers så gjekk mattetimen som vanleg
I naturfag gjekk vi gjennom forsøka vi hadde forrige veke (som var litt tøffe :D ) og plutselig var det gym -.- det ekkje det at eg ikkje lika gym, men i dag va det ikkje so kjekt O_O'' vi hadde masse hopping, intervalla, spensttrening i trapper og basket. Må berre sei at eg likte basketen best ^^
Matfri va kjekt, satt i kantina sammen med Ragnhild, Ingrid Marie og Henrik. Broren min oversåg meg, og eg måtte øve til prøve -.-'' prøva gjekk forresten rett til HELVETTE!!!! :[
i samfunnsfag satt eg mest å las i geografiboka, og vi delte oss opp i grupper. vi skal visst starte med å finne ut om land som har mykje konflikter (eller ka det va). Anyways so skal eg og Ragnhild arbeide sammen om Sri Lanka :D blir kjekt det ^^

Korpsøvinga va kjekk, men eg må øve meir :S Synne Marte kom i dag :D :D :D og vi fekk muffins ^^ og då eg kom heim såg eg litt på Simpsons (eller kossen det skrivast) og der song dei ein song som vi spela i korpset no xD

But now I must go, må skrive ferdig på spansken.....skal visst ha framføring i mårra -.-''
Snx later ;p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar