onsdag 21. oktober 2009

Skal, skal ikkje??

Off.....då var heildagsprøva i sidemål unnagjort for denne gong x]
all nett på skulen var stengt (unntatt fronter) så eg fekk ikkje skreve før no -.-
vell......skreiv 2637 ord eller kva det var, bittelitt over 4 sider (uten linjeavstand 1,5 xD) og no håpar eg at det blir ei stund til neste gong eg må skrive bokmål -.-''
då eg va ferdig med skrivinga, lasta tingen opp på fronter og gått ut av klasserommet, var einar ferdig også :p så vi gjekk til lekserommet på biblioteket for einar ville spele bilspel med ivo.
ivo var der og han og einar åt opp sjokoladen min O_O''
satt også ei stund sammen med ragnhild og ingrid marie i kantina, eg kjøpte meg ein kokkosnammenamgreie og va litt småhyper x] lure på om eg ikkje tåle sukker :S
eg og ragnhild bytta hue også xp

til middag hadde eg pannekake med sukker på :D
og no sitter eg og lure på om eg skal på svingkurs eller ikkje.....skal, skal ikkje?

vell....
snx later ;)

2 kommentarer:

  1. Skal(: Sia det ikkje e noken prestekraga å plukke kronblada av no, får eg bestemme for deg;)

    SvarSlett
  2. eg reiste :p va eg ikkje flink då? ^^

    SvarSlett