onsdag 23. mars 2011

Bris - Kaizers Orchestra

Bris, bris, puster meg i nakken
Det blir kaldt i frakken og kroppen skriker kom bris bris, sett meg fri
Skru på sirenen og gje meg varige mèn

Bris gjer meg roser i kinnet, tar vekk vondeminner
Bris du har stengt oss inne.
Du vinner, du vinner

Mitt navn er Kristopher, eks lokomotivfører sønn av en skipsreder.
Eg var hans stedfortreder
Eg blei tatt hånd om av ei nonne i et kloster
Eg gjekk i tjeneste for mitt land og kom heim som krigsoffer
Og eg blei lam i frå livet og ner
Og mitt navn blir ikkje lenger nevnt når folk ber
For ingen husker gamle Kristopher
Han som redda fem liv for sjølv å bli et krigsoffer

Er komt heim frå Barcelona, eit betre innlegg kjem seinare, enten i dag eller i morgon. I morgon skal eg ha tentamen i spansk. Eg har medlemskap i Hard Rock Cafe, forresten. That is fun. No er det økonomitime utan lærar, her er nesten ingen. Men det gjer ingenting, for eg får ikkje til å jobbe.....no er det mat....med meg og min nye termokopp....
Shallabaii

2 kommentarer:

  1. Kaizers for alltid! Gleder meg til Spektrum-konsert om bare noen dager!
    Håper det gikk bra på tentamen, forresten!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅÅH eg og ville på den! Men blei forhindra av ein NMtur til Trondheim....reknar med at konserten var bra!
    Tusen takk, tentamenen gjekk bra, til tross for ei streng lærarinne :]

    SvarSlett