lørdag 17. april 2010

SNØ! WHY???!

Jaudå, det er sant.....det er snø i lufta og kaldt...litt kaldt, kaldt nok til å gå i bobblejakke utan å sjå heilt dust ut ._.'
I går var ein bra dag på ein måte n.n Hadde matte som gjekk veldig fort, engelsken var sånn bobbob (gruppearbeid), og so kom dagens høgdepunkt! Verveaksjonen til Firda Målungdom!!!! Ragnhild, Ingrid Marie och jag gjekk rundt og snakka so fint om kor fantastisk Målungdomen var, men alt følk brydde seg om var korleis dei kunne få tak i vafflene som vi delte ut til dei som vart verva...ungdommen no til dags altso -.-
Etterkvart reiste Ingrid Marie og Sjur kom å holdt meg og Ragga med selskap. Takke vere han klarte R/I nesten å verve ein person :[ Men mesteparten gjekk eg og Sjur å snakka om 24 xD
På kvelden spelte skulekorpset på sanitetsbasar, det gjekk sånn passe bra...
So reiste eg på besøk til Synne Marte, der Nina og Niclas allerede var komne :D Vi åt snop og pizza, såg Lyngbø og Hærlands BigBang og spelte Gruble.
Då eg kom heim, såg eg resten av Torsdagkveld fra Nydalen der Are Kalvø (den utrulege fantastiske nynorskmannen) <3

Dagens vårtipsgreie er følgande: Kle deg i lyse fargar, pakk vekk vinterkleda (prøv ivertfall)og innbill deg at det er vår! Kjøp is og nyt dagane so godt du kan ;]

OSTEPOP, HERE I COME!

og GRATULERER MED DAGEN INGRID MARIE<3<3<3<3<3<3

8 kommentarer:

  1. Hm, ska vi ha ein lys kledag på måndag? x]

    SvarSlett
  2. Okei, eg er med x] men må vi i gymmen?

    SvarSlett
  3. Takk<3<3

    Her e typ 10 cm snø no(!) Og jaodå, det snøva noke heilt forjese fortsatt... Kome på besøk og ha snøballkrig? :p

    (e det rart at eg las ordbekreftelsetingen (ststorm) som "snøstorm" først??)

    SvarSlett
  4. I gymmen kan vi vere so svarte vi berre ve:P

    Hihi på Ingrid Marie:D *kaste snøball på*

    SvarSlett
  5. *dukke ned*

    SvarSlett
  6. flink du er å skrive, ingvild :)
    men eg savner litt bilder xP

    SvarSlett
  7. Beklager Ingrid Marie, men trur eg ventar med besøk til snøen er vekke xD
    Bra Ragnhild ^^ Ka du skal gjere i gymmen?
    Takk takk Niclas ^^ Skal prøve å legge ut litt bilder i løpet av veka ;] Men savnar litt aktivitet på bloggen din :[

    SvarSlett
  8. flott!
    no er det litt meir aktivitet på bloggen min :P

    SvarSlett