tirsdag 27. april 2010

Eit innlegg utan tittel.....

I dag har eg hatt munnleg spanskprøve (fekk 4-)
I dag har eg hatt ein meget inteligent samtale i mattetimen (innebærer blod)
I dag kjøpte eg vaffle og is i gamlekantina (som var meget gødt)
I dag tok eg buss heimatt etter skulen (uvant å gjere på ein tysdag)
I dag åt eg middag og såg på "Thats 70 show (endeleg!)
I dag var eg heime aleine ei stund (kjekt å ha Voice på tv)
I dag har eg nesten lese ei heil bok (Krakens Gap av Sigbjørn Mostue)
I dag har eg lyst å leggja meg før klokka tolv (som om DET kjem til å skje)
I dag ville eg dele dette biletet med dykk (ekkje vi sexy?)



......og ellers so var det ein fin dag :]

6 kommentarer:

  1. Jes indeed :D Burde eg ha det som profilbilete på fjesbokji?

    SvarSlett
  2. Delt førsteplass i Miss Sogn og Fjordane-konkurransen?:D

    SvarSlett
  3. haha!! Niiiice bilde! xD

    SvarSlett
  4. Kossen visste du det Ragnhild? xD
    Veit Niclas, og det ekkje berre biletet som er naice, men dei på biletet også x'D

    SvarSlett