onsdag 21. juli 2010

Borte bra, men heime best - del 4

So var det dag 4 i Oslo...seriously, no er eg kjempelei å skrive om turen oO But here we go....

Dagen min var fyllt av detta:




og detta:




og detta:




og detta:





Etter vi var i Vigelandsparken, ja, du gjetta riktig, gjekk vi nedatt til Karl Johan. Vi fann eit stort loppemarked på Frogner. Der såg vi Trond Harr, tidlegare dommar på "Skal vi danse?" xD For meir info: http://no.wikipedia.org/wiki/Trond_Harr

Etter å ha prøvd trikk tidlegare på dagen, noko som ikkje gjekk so bra for min del, fann vi ut at vi ville ta t-bana og besøke tanta til mamma som bur litt utanfor tettstaden. So no har eg bestemt meg for at når eg skal flytte til ein by, SKAL den ha t-bane!!
Då vi kom fram, gjekk vi på ein Meny-butikk og kjøpte ein isboks<3 Der fann eg også desse:














........og no gidde eg ikkje å skrive meir om denne dagen.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar