tirsdag 13. juli 2010

Borte bra, men heime best - del 2

Dagen starta med frukast (booombe xD ) i den vesle hybelen vi budde i med nysteikte bollar frå Kiwi. Så gjekk vi ut på oppdagelsesferd :D Vi gjekk opp og ned og opp og ned Karl Johan, og eg kan trykt innrømme at vi var nesten inne i alle butikkane der og i butikkane i sidegatene xD So no liggje alle pengane mine att i Oslo, SEND MEG PENGAR!!!!!! Helst ikkje til hovudstaden, men heim til meg :]

Sjølv om butikkane var kjempefine var dagens hovudpunkt detta:



Du kjenner kanskje den att? Japp, det er OPEEEEEEEEERAAAAHUSET! <3>







Og vi gjekk inn også! Der var det kjempefine veggar <3


























og til slutt eit lite skrytebilete av meg sjølv inne i operaen:









Resten kjem seinare......

4 kommentarer:

  1. Snakkar vi laust hår?:D Søtaste lukketrollet^^

    Fine kjolen!

    SvarSlett
  2. japp, laust hår x] Takk takk <3
    Ikkje sant? :D

    SvarSlett
  3. Oprahuset er kjekt å rulle på btw !

    SvarSlett
  4. Hahaha, tvila ikkje xD Får sjå om eg gjer det ein anna gong (Y)

    SvarSlett