tirsdag 12. januar 2010

pingvinar burde kunnet fly ><''

Beklager, det vart visst endå ein usakleg tittel x'D
Får ikkje sove, derfor fann eg ut at eg kunne fortellje om noko kjekt, nemleg gymtimen i dag :D
Det var utruleg artig å stå på skøyter igjen :D spessielt på heilt nye hockey-skøyter som eg kjøpte forrige veke på g-sport ^^ var på salg ^^
Altso, vi, 1STA, stod på skøyter xD noken var flinkare enn andre, noken hadde aldri prøvd det før. Man kan vel seie at eg var noko midt i mellom - har prøvd det før, men er ikkje flink x] Trur vi kan kalle meg Bambi.....men eg er litt stolt over at eg ikkje datt før eg skulle til å sette meg ned for å ta av skøytene x] va litt glatte is akkurat der x]
Men iallefall so gledar eg meg til neste mandag, for då skal vi stå på skøyter igjen :D

kanskje det er på tide å legge seg no? *tenke*
vell.....
snx later ;]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar