søndag 10. januar 2010

10 gode råd hvis du vil ødelegge deg selv!

Her kjeme 10 gode råd viss du vil øydelegge deg sjølv! eg fann dei på ein plakat når eg var på besøk hos besteforeldra mine på sandane, derfor står dei på bokmål (plakaten var på boksmål xD)
so.....her kjem råda ;]

1: Gå aldri i trapper. Ta alltid heisen, selv om det bare er en etasje.
2: Bruk alltid bilen. Gå aldri, ikke engang korte strekninger.
3: Røyk ofte og mye, gjerne kombinert med alkohol.
4: Avstå fra den oppfriskende og stimulerende søndagsturen.
5:Utnytt lunch- og spisepauser o.l. til å sitte stille, røyke og prate.
6: Slapp av og hvil ordentlig i ferien - avstå helt fra fysisk aktivitet.
7: Sørg for at du har gode unnskyldninger når noen vil ha deg med på trim/mosjon.
8: Hvis du skulle bli overtalt til å bli med på en mosjonstime, så sørg for at det blir med den ene.
9: Spis mange flere kalorier pr. dag enn hva kroppen trenger.
10: Oppfatt TRIM som KJEDELIG-TÅPELIG-IDIOTISK.

*le for meg sjølv*
jaja.....so over til noke anna: er det nokon som har lyst å lage header til meg? :D
viss ja, so e det berre å ta kontakt ;]

vell.......
snx later ;]

1 kommentar: