tirsdag 4. januar 2011

Isn't it wonderful how a beautiful hat can change one's looks...one feels free, dangerous

Då var jula ferdig for denne gong. Eg har fått mange fine gåver, beklager at det ikkje har havna bilde her, men dei kjem litt om gongen sånn utover. Nyttårsforsettet mitt i år er å slutte å ete godteri (ivertfall fram til Barcelona-turen med spanskklassa i mars)!


Men kort oppsummert so har eg brukt ferien til dette:

Helt i meg mykje te som eg fekk til jul i lag med eit skjerf laga av den nydlegaste Ingrid Marie-en i heile verda! <3





Laga pepperkaker




Holdt stjerneskot i henda






Ete kake og drukke te
(dette gjor eg på i går, kaka er av sorten Lady Golden og smakar litt appelsin. Den er god. Og det er den teen og!)





Og ja frøken R.H.B, eg fekk eit lite Mummitroll av deg til jul !







Nei, no får eg ta å lese meir biologi til heildagstentamen i mårra





-frk Ingvaldsen

4 kommentarer:

  1. Ja :D
    Eller....fekk to mummitroll, ein snusmumrikken, ein mummipappa, ei mummimamma, ei snorkfrøken og ei lille my (trur eg. var alle dei på pøsen? eg huskar ikkje akkurat no oO )

    SvarSlett
  2. eg liker lite nyttårsforsettet ditt :)

    SvarSlett