lørdag 14. november 2009


Her er bildet eg lovte deg Mirken :] this is Einar to the høgre, and Ivo to the venstre :] to glade happyface på haustfest x]
Menmen.......no skal eg ned til coopen og feire bursdagen til Niclas :D han har bursdag i mårra :D det blir no kjekt ^^
i går va det idk :D kjempe kjekt :D kviskreleiken, Einar skremde vekk småunga og vi hadde deet kjekt ^^
på skulen va eg ikkje heilt på topp -.-'' e litt forkjøla :S i mattetimen satt eg å snakka med folk på msn, og gjorde litt matte
i engelsken fekk eg lov til av læraren å sette meg fram til Einar og Ivo :p ho læraren e grei ho ^^
Sigrid og Einar hadde framføring om Pakistan, Berit og Maiam (sorry viss eg har skreve det feil:S) hadde framføring om Jamica ^^ Ivo lærte meg noke i engelsken, men det har eg gløymt no x]
vell.........
Snx later ;]

4 kommentarer:

  1. Ja, vi e kjempeheldige med engelsklæraren vår:D
    Du lære det sikkert igjen ein anna gong^^ Og du må lære deg å skrive tittel på blogginnlegga dine xD

    SvarSlett
  2. haha x'D eg hadde ikkje tida til å skrive det x] va skikkeleg stressa då eg skreiv x]
    tvila ikkje på at eg lære det igjen ein gong :p

    SvarSlett
  3. haha xD
    Einar er til venstre! :p

    SvarSlett